Add Lyrics Join The NRTeam

Discover New Christian Music Christian Music Videos On Demand Free Christian Music Song Downloads

The Yearbook by KJ-52  | CD Reviews And Information | NewReleaseToday


More Lyrics
Click on buttons below to either view/add song lyrics.
01 . Will You Ever Know?
02 . Do Yo Thang
03 . You'll Never Take Me Down
04 . Do You Got That?
05 . It Ain't Easy
06 . Push Up
07 . I Won't Ever Stop
08 . Fanmail
09 . You Can Still Come Back
10 . Can I Be Honest?
11 . Pump That
12 . 5 Minutes (In the Garden)
13 . Daddy's Girl
14 . Wake Up
15 . Say What You Want
16 . You're Gonna Make It
17 . You Hang Up First
18 . Always Here For You
19 . Take Every Part of Me
20 . Stuck In The 80s

ADVERTISEMENT

 

"It Ain't Easy" Lyrics [edit]
by KJ-52 | from the album The Yearbook
 

Some days it sure aint easy
Waking up and being tweezy
I'm goofy tall and skinny
They said I rap too cheesy
But I'm used to losing
Used to dudes just booing
But I'm thinking about just suing
VH1 they got me ruined
Oh you think I'm fooling
What would you be doing
They said they loved your music
And they was like you rock John Reuben
They think I'm kidding
When I say I rap for a living
On top of that it's Christian
They like ... boy you trippin

It aint easy
Being tweez
Being tweez
Being t-t-t-tweezy [2X]

Next story it's all true
Backstage getting food
When I ran into this dude
"And he be like hey man who are you?" what are you talking about?
"You with that fifty two?" What?
"Oh man I love your group." it's not a group
"Which one are you?"
What are you talking man, I'm just one dude!
"What instrument do you play
Drums, bass, DJ?"
KJ Five Two that's my name
"Ah yeah right" then he walked away
My life can be so lame
Like the movie Snakes on a Plane
Somethings will never change
Anybody else feel my pain?

It aint easy
Being tweez
Being tweez
Being t-t-t-tweezy [2X]

So what's the difference y'all
Between me and a superstar
They got rims on a brand new car
And I got a scratched up used iPod
All I got is God
And really all I want is God
Really all I drop is God
Even if you think that's lame and odd
I know it's strange and all
But I'm still remaining calm
Even when it's just straight up hard
Don't plan on changing y'all
Still standing straight up tall
Don't plan on fading nah
He's all I'm claiming y'all
Even when I'm just stating y'all that

It aint easy
Being tweez
Being tweez
Being t-t-t-tweezy [2X]


+ Entry lasted edited by 1grlbnd on 09.16.07

 


Christian Music, Facebook Christian Music, Twitter Christian Music, YouTube Christian Music, Instagram

ADVERTISEMENTS

Christian Music

©2020 NewReleaseToday
A Division Of NRT Media Inc.

Secure
CHRISTIAN MUSIC

Discover New Artists
New This Week
Coming Soon
Playlists
NEW! PodCasts
Free Music
Album Reviews

NEWS

New Music
Movies / Media
Books
Events
Tours
General

VIDEOS

Music Videos
Exclusives

EXCLUSIVES

Articles
Devotionals
Interviews
Concert Reviews
We Love Awards

MORE INFO

RSS
Privacy Policy
Terms of Use
Advertising
Staff
New Music Email
Contact

RESOURCES

Music Studies
Artist Training

CONNECT

Facebook
Twitter
Instagram
YouTube