Add Lyrics Join The NRTeam

Discover New Christian Music Christian Music Videos On Demand Free Christian Music Song Downloads

The Elements by TobyMac  | CD Reviews And Information | NewReleaseToday


More Lyrics
Click on buttons below to either view/add song lyrics.
01 . The Elements
02 . I just need U.
03 . Scars
04 . Everything
05 . Starts With Me (feat. Aaron Cole)
06 . Edge of My Seat
07 . It's You
08 . Horizon (A New Day)
09 . Hello Future
10 . Overflow
11 . See the Light

ADVERTISEMENT

 

"The Elements" Lyrics [edit]
by TobyMac | from the album The Elements
 

I lace the boots up
It's straight to the door
'Cause this is worth fighting for
I get my head right
The heart's gotta follow
Whisper a prayer
Like there ain't no tomorrow

Take a breath and I exhale slow
I wasn't made for this kind of cold
This ain't the kind of place
That you wanna know
These are the elements
I'm telling you bro

This world is up in my grill
This world is shooting to kill
This world always gotta be stealing my heart
This world always tryin' to rip my family apart

I'll fight the elements
I'll fight the elements
I got spirit, I got faith
I might bend but I won't break
I'll fight the elements

And I'ma gonna go down swinging, if I go down
I'ma gonna go down swinging, if I go down
I'ma gonna go down swinging, if I go down
I'ma gonna go down swinging, if I go down

This ain't our home
Nah, not even close
They camouflage like
We're fighting some ghost
You start to doubt
Everything that you know
I feel the heat
And it's starting to show

They try to break us, break us
Make us wanna give in
Lay down our arms
Novocain us again
Lay down a fight
I could never relent
And I'ma take it all the way to the end

I'll fight the elements
I'll fight the elements
I got spirit, I got faith
I might bend but I won't break
I'll fight the elements

And I'ma gonna go down swinging, if I go down
I'ma gonna go down swinging, if I go down
I'ma gonna go down swinging, if I go down
I'ma gonna go down swinging, if I go down
Let's go

Elements, the elements
Elements, the elements
Elements, the elements
Elements, the elements
Elements, the elements
Elements, the elements
Elements, the elements
Elements, the elements

Father, God
Let me see it for what it is
This ain't neutral we're up against
These elements push me to the fence
And then I end up on top of it
If I'm not careful
To recognize what is pushing in
Open my eyes to these elements
Stand up and rise to these elements
I'm willing to fight
Willing to fight
The elements

Elements, the elements
Elements, the elements
Elements, the elements
Elements, the elements
Let's go!
Elements, the elements
Elements, the elements
Elements, the elements
Elements, the elements

Elements, the elements
Elements, the elements
Elements, the elements
Elements, the elements

+ Entry lasted edited by BraddenFord_NRT on 10.05.18

 


Christian Music, Facebook Christian Music, Twitter Christian Music, YouTube Christian Music, Instagram

ADVERTISEMENTS

Christian Music

©2019 NewReleaseToday
A Division Of NRT Media Inc.

Secure
CHRISTIAN MUSIC

Discover New Artists
New This Week
Coming Soon
Playlists
NEW! PodCasts
Free Music
Album Reviews

NEWS

New Music
Movies / Media
Books
Events
Tours
General

VIDEOS

Music Videos
Exclusives

EXCLUSIVES

Articles
Devotionals
Interviews
Concert Reviews
We Love Awards

MORE INFO

RSS
Privacy Policy
Terms of Use
Advertising
Staff
New Music Email
Contact

RESOURCES

Music Studies
Artist Training
replica watches

CONNECT

Facebook
Twitter
Instagram
YouTube